Erkek maç izlemek kadın güzel görünmek peşinde
Gozluklerden kurtulmanin en etkili yolu, lazer. Doc. Dr. Bozkurt, bazi kadinlarin daha cok estetik kaygiyla, bazi erkeklerin ise tribunden maclari daha iyi seyretmek icin tercih lazer yontemini tercih ettiklerini soyledi.

Gormeyle ilgili pek cok sorunu gidermenin akla gelen ilk caresi, gozluk. ancak gunumuzde gorme ile ilgili pek cok kusurun giderildigi lazer yonteminin tercih edilme orani da artiyor. Lazer operasyonlari dunyada 1987, Turkiye’de ise 1992 yilindan beri yapiliyor. Acibadem Maslak Hastanesi bunyesinde hizmet veren Doc. Dr. Bozkurt sener Turkiye’de 25 milyon kisinin gozlerinin bozuk oldugunu, lazer yaptiranlarla ilgili istatistik bulunmadigini ancak simdiye kadar yaklasik 200 bin kisinin gozune lazer yapildigini tahmin ettiklerini belirtiyor.
Lazerin gozluk ve lens kadar yayginlasmamasinin nedeninin kisisel tercihlerden kaynaklandigina deginen Doc. Dr. sener, “bize gozluklerinden kurtulmak icin gelen kadinlar daha cok estetik kaygilarla geliyor. Erkekler ise gozluk ve lensin islevsel olmadigindan sikayet ediyorlar; ornek olarak da karli, yagmurlu havalarda maca gittiklerinde rahat edememe kaygisi duymalarini veriyorlar.” diyor.
Lazerle pek cok goz sorunun, etkili bir sekilde cozum buldugunu anlatan Doc. Dr. Bozkurt sener, lazer uygulamalarinda da onemli gelismeler yasandigini vurguluyor. Lazerin gozdeki ilk uygulamalarinda PRK adi verilen yontemini kullandiklarini soyleyen Doc. Dr. Bozkurt sener, bu yontemin gozde siddetli agrilara neden oldugunu, gozun bir ya da iki gun kapali kaldigini, net goruse kavusmanin belli bir zaman aldigini belirterek lazer yontemindeki en son yenilikleri soyle ozetledi:
Lasik Yontemi: “Lazer yaptiranlar yaptirmayanlara bu siddetli agrilardan bahsediyordu, ilk donemler cok fazla kisinin bu yontemi tercih etmemesinin nedeni buydu. bir de yeni yeni uygulandigi icin ileri donem sonuclari bilinmiyordu. Bu bilinmezlik de insanlari korkutuyordu. Hastalar kor olur muyuz? diye soruyorlardi. PRK’dan sonra “Lasik” yontemini kullanmaya basladik. Bu yontemde kornea tabakasindan ince bir dokuyu konserve kapagi gibi kaldirip kapagin altinda islem yapiyoruz.”
Femto Second Lazer: “En son teknoloji lazerde geldigimiz asamada ise Femto Second Lazer var. Bu lazer sayesinde artik hic kesmeden, bicak kullanmadan yani dokuyu kesip kesmeden atis yapiyoruz. Korneanin belli bir katina istedigimiz mikronda inerek ve cok hizli atislar yaparak oradaki dokuda hava kabarciklari olusturarak bir ayrilma yaratiyoruz. Iki tabaka birbirinden hava kabarciklariyla ayriliyor. Hava kabarciklariyla ayrilmis olan dokuya zarar vermeden, sekil verici olan “excimer lazer” uygulaniyor. Ust tabaka yerinde birakiliyor, ameliyat sona ermis oluyor. Tum bu islemler iki goz icin 7-8 dakika suruyor. Boylece hasta da hekim de, kesme isleminden kaynaklanan olumsuzluklardan ve stresten kurtulmus oluyor. Korneanin bir mimari yapisi icinde bulunan hucre ve lifler Femto Second Lazer sayesinde korunmus oluyor. Yani doku kendi dogal yapisini en fazla Femto Second Lazer ile koruyor.”
Hipermetrop, miyop ve astigmatin lazerdeki basari karnesi
Lazer operasyonlarinin hangi goz kusurlarinda ne oranda basarili oldugu, lazerin uygulandigi 1992′den gunumuze en cok tartisilan konulardan biri. Doc. Dr. Bozkurt sener, yeni teknolojilerin isiginda bu tartismaya aciklik getirerek, baslica 3 gorme kusurunda lazerin basari karnesini hazirladi:
Miyop: Miyop olarak bilinen yakini gorebilen, uzagi net goremeyen kisilerde basari orani hep yuksekti. Bu konuda dunyadaki tum uygulamalarin isiginda genel gorus miyoplarda 10 dereceye kadar basari saglandigidir. ancak gercekten basarili olacak numara 8’e kadar miyoplardir. Gozundeki kirma kusuru bir ve ustu olan numaralara lazer uygulanabilir.
Hipermetrop: Miyoplara gore daha az basarili olmustur, 6 dereceye kadar denilse de bu 4-5 derece arasinda sinirli kaliyor. Gozundeki kirma kusuru bir ve ustu olan numaralara lazer uygulanabilir.
Astigmat: Dort dereceye kadar basarili olabiliyoruz. bir derece ve ustundeki numarala uygulanabiliyor.
Kor olma riski var mi?
Lazer uygulamasi yaptirmaya karar verenlerin 18 yildir sorduklari degismez soru, lazer yuzunden kor olup olmayacaklari. Doc. Dr. Bozkurt sener bu soruya su yaniti veriyor:
“Lazerin gozdeki kirma kusurlarina uygulanmasi nedeniyle kor olma riski yok, lazer teknolojisi 70-80 yil oncesine dayaniyor. Bicak yerine lazer kullanilmasi yeni bir teknoloji degil. Su anda gozde kesi bile yapilmadigi dusunulecek olursa, kor olma riskinden bahsedemeyiz. Lazer uygulamalarini bu alanda deneyimli hekimler yapiyor. Goze lazer uygulamasi yapacaksak 21 yasin uzerindeki kisileri tercih ediyoruz. Çunku goz numarasinin ilerlemesi, 21 yasindan sonra duruyor.”
Kadinlar lazeri daha cok yaptiriyor
Kadinlar gunluk hayatlarinda gozlugu en cok estetik kaygiyla istemediklerini dikkat ceken Doc. Dr. sener sozlerine soyle devam etti. “Lens kullanicilarinin sayisi gozluk kullanicilarindan daha az. Çunku lens dikkatli kullanmali, duzenli goz hekimine gitmeyi gerektiriyor. Bu teknolojiyi ilk uyguladigimizda ‘biraz daha zaman gecsin emin olalim’ deyip yillarca bekleyenler artik daha cok lazer icin geliyor. Kadinlarin en birinci kaygisi guzel gorunmek. Gozluklerle kendilerini guzel bulmadiklarini ifade ediyorlar. Erkekler mac seyrederken, yazin denize havuza girerken zorlandiklarini belirterek gozlukten, lensten kurtulmak istiyorlar. Deprem sonrasinda korku yasayan bir grup da var. onlar da depremden sonra gozluklerini, lenslerini bulamayip etrafi goremedikleri icin lazer yaptirmak icin geliyordu, hala da geliyorlar.”
ayni numaraya donuluyor mu?
Lazerden sonra ayni numaranin gelip gelmeyecegi de sikca sorulan bir soru. Doc. Dr. Bozkurt sener, lazerin gozdeki kirma kusuru derecesinin ilk olculdugu donemdeki numaralara uygulandigini belirterek sunlari soyluyor:
“Lazeri kisiye 21 yasinda uyguladiysak, 61 yasina kadar ayni durumda kalacaginin bir garantisi yok. Zaman icinde, sonraki yillarda yeniden yaslanma, yipranmanin etkisiyle kirma kusurlari olusabilir.
Sonraki yillarda olusan numaralar gozde kaliyor. Ornegin 7–8 derecelik bir gozde, geri gelen numara bir dereceyi gecmez. bir dereceye uygun bir gozluk kullanabilir. Gozluk de gece araba kullanirken ya da altyazili bir film izlerken, mac seyrederken gerekebilir. Gunluk yasantida gozluk bagimlisi olmaya gerek yok. Lazeri 60-65 yas sonrasinda uygulamak cok mantikli degil, ama kisinin gozleri saglikliysa uygulanabilir.”
Ëzgi ʚ to Ëzgi’s feed, Creative Retouch, Creative Photography, Posters, Yaratici Beyinler, Creative Photography
Naomi Feels The LOve – Fashion Copious – http://fashioncopious.typepad.com/fashion…
1 hour ago
Bookmarklet
-
-
-
irem erman, dorothy, Fulya and 2 other people liked this
bu kadin hic yalanmicak mi
- Ece
2 more comments
?ecee?
- Ëzgi ʚ
Erkek vucudun estetik bulan hiyar da kim. Aaa Donatello!
- irem erman
hahhhahhhaa !!!!
- Ëzgi ʚ
cihan celik
Bekâr Kadinlar Neden Evli Erkekleri Seciyor?
5 hours ago
-
-
-
Erhan (erhan.gen.tr), sunipeyk, ayfer and 7 other people liked this
evli erkekler bekar kadinlari seciyordur belki?
- Alev
95 more comments
Oklahoma Universitesi’nde bir grup kadin ve erkegin katildigi bir arastirmada katilimcilara cinsiyetlerine gore cekici erkek ve kadinlarin fotograflari gosterildi. Katilimcilarin yarisina fotograftaki kisilerin bir iliskilerinin oldugu soylenirken diger yarisina fotograftaki kisinin bekâr oldugu soylendi. Daha sonra katilimcilara fotografta gordukleri kisilerden hangileriyle iliskide olmak isteyecekleri soruldu.
- cihan celik
Çalisma sonuclari iliskisi olmayan kadinlarin, sevgilisi olan veya evli olan erkeklerden daha fazla hoslandiklarini ve iliskisi olan erkeklerin bekar kadinlara daha cekici geldigini gosterdi. bunun yani sira kadinlarin evli veya bekâr olmasi erkeklerin tercilerini etkilemiyordu.
- cihan celik
Uzmanlara gore bekâr kadinlara evli erkeklerin daha cekici gelmesinin sebebi bu kisilere ulasmanin zor olmasidir. Eger bir erkek bir kadin tarafindan "secilmisse" diger kadinlar, bu erkegin digerlerinden daha degerli" oldugunu dusunmektedir. Uzmanlar buna ‘Angelina Jolie sendromu’ adini vermektedir.
- cihan celik
kabul etmek zor olsada boyle bir grup var
- mayya
@Alev sonrasinda kadinin iliskiyi devam ettirmesi?
- cihan celik
ilk defa dogru durust ve anlamli bir feed bu
- Kaya Sahin
bekar adam olmadigindandir bence ama detayli okuciim bu fiidi.
- deniz
evli erkek bekar kadini kisitlayamaz, evli erkekle birlikte olan kadin adamin evli olmasini hep bir koz olarak kullanir,evli erkekle bekar olan kadin ayni anda baska adamlarla da birlikte olur adamin ruhu bile duymaz vs vs vs ….diye sebepler siralanabilir
- Selma
ahahah deniz
)
- Alev
bir laf vardir ama hemcinslerim unutuyor onu,aglayanin mali gulene yar olmazmis:)
- mayya
20 yaslarindaki bayanlar 35-40 yaslarindaki dul erkekleride seciyor
- Can Yuce
fftogo
bence mesele kimsenin kimsenin mali olmadigini anlamakta belki. aglayanin mali gulene yar olmaz da, aglayana da yar olmaz, kocasini mali gibi gormeye devam ettigi surece
- deniz
kadinin kendine adamin da evliligine saygisi olmadigi icin.
- Parfe
Bayanlarin hukmetme durtuleri.. Evli erkek kolaylikla yonlendirilir, bekar ise?
- 535u (Ozgur Ifade)
Erkekler icin ise, bir kadinin "evli ya da bekar" olmasi farketmiyor…
- cihan celik
cunku bekar kadinlar evli erkeklere bekar erkeklerden daha cok guveniyorlar ciddi bi iliski dusunmedikleri zamanlarda:D
- Semih Çaliskan
isim olmaz, olanlada olmaz ..
- Nazli Ergur
evli adam basa bela olmaz da ondan. once kafalarina gore takilirlar. evli adam bir sekilde kurkcu dukkanina doner. ama bekar erkek yakalarina yapisabilir.
- ilker Bilgic
ben evli oldugunu bildigi erkekle olma takintisi olanlarin maddi cikar pesinde olduguna inaniyorum!tabii bu ozgur olma istegimidir bilmem,benim ozgurluk anlayisima uymuyor
- mayya
tam degil ,mayya bu biraz eski bir gorus
- Kaya Sahin
ben kendi ozelimde oldukca eski kafaliyimdir,ama tercihlerede saygi duyarim
- mayya
sevgi hic yok mudur?=
- cihan celik
mayya, Beraberlik ne de olsa bir cikar icerecektir suphesiz ,istemesen de. ama iliskiyi tamamen maddeye baglamak ,bu cagda yetersiz kacar. Ruslardan sonra ve oncesi var isin. Daha once dediklerin gecerliydi. Simdi de cikar var suphesiz ama payi eskisi kadar degil.
- Kaya Sahin
Mayya pek de oyle degil. Maddi cikar olabilir de, olmayip, korkutuk asik olunabilir de. Neyse.
- deniz
"tercih edilmis olmak"
- aykut Onen
at hirsizlarinin vahsi atlardan ziyade evcillestirilmis olanlara yonelmesine benzetiyordu biri de, kim hatirlamiyorum simdi.
- Erdem
Herkes nedenini tartismista arkadas boyle deneyin arastirmanin dogrulugunu tartismiyorsun. Oklahama’daki gruptaki evli kadinlar belki cirkindir ondan erkekler secmemistir onlari. Dandik bi arastirma iste.
- ozge gurcay
Turk filmlerindeki kotu metres algisi hala yikilamamis zannederim.
- deniz
@ozge arastirmanin dogrulugu o kadar onemli degil gercek yasadigimiz hayatta bu olaylarla karsilasmadin mi,duymadin mi?@deniz sanirim haklisin.
- cihan celik
Cihan, duydum da tam tersini de duydum? Bu nasil bir genellemedir. Feminist menopozdaki kadinlar gibi ”cunku erkegler iciiin evliymis bekârmis farketmiyor normal hayatta da, gideri olanlara bakiyorlar da ondan” mi diyeyim misal ben de simdi? Sacma..
- ozge gurcay
Ozge,tabi ki tam tersi de var.Butun kadinlar denmiyor burda genelleme degil amac,bir konu var ve gorusleri almak.Evet diyebilirisin bu cok normal.Herkes senin gibi veya benim gibi dusunecek diye bir sey var mi? Sanirim yok,onun icin sacma demek aslinda sacmadir.
- cihan celik
Ya kusura bakma da ”Uzmanlar buna ‘Angelina Jolie sendromu’ adini vermektedir” yani sacma
- ozge gurcay
Ona sacma diyorsan evet biraz garip bir tanimlama olmus o,haklisin.
- cihan celik
birisi benim adima bir likelasin ya
- Kaya Sahin
Secilmis olanlar iyi bir tarafinin oldugu icn secilmistir ve elbetteki o yuzden cekici gelir
- Guliz Sumru Bozok
Bugun bu feed sayesinde iki yeni sey daha ogrendim. Sagol Cihan.
- Kaya Sahin
bi angie olamadik ama sendromunu kaptik, hayat iste vapurlar..:)) bir baska feedte demistim, bilincaltindaki baglanma korkusu ve islerin ciddiye saracak olmasinin tedirginligi, sonucsuz olacagi dusunulen bir ilislkiye girmede itici guc olabilir, ama illa evli ve iliskili olsun diye dusunulmez bence..
- morkeci
tedirginlik konusu etkilidir bence de evet..
- cihan celik
Bildigim kadariyla parayi seven kadinlar evli erkekle beraber olurmus???
- Sbl 23-34
benim eskiden yakin ama suan gorusmeyi biraktigim bir arkadasimin evli bir erkekle iliskisi vardi. bana anlattiklarindan anladigim kadari ile adam evli oldugu icin bunu sikmiyordu birde evli erkek kizi yeni bir heyecan olarak gordugunden ve durumunu bile bile kabul ettigi icin bunun bir dedigini iki etmiyormus. maddi manavi anlasilacagi uzeri
bir cok sebebi olabilir ama biriside bu…
more…
- Reyhan
sbl 23-34, cok yuzeysel bir genelleme olur o..
- morkeci
Evli erkekler bekar kadinlari rahat birakmiyorlar da ondan.
- Tugba Oruc
erdemin yorumu en ilginc olandi cihan.
- sarya2
cunku baska bir kadin tarafindan test edilmisdir, evlenilebiliyorsa demekki acligimi giderebilir, zaten hepimiz ayniyiz bir digeri test edip ok diye damgalamis. ben de yandan otlanayim kesfetmek test etmek aklimi kullanmak yerine 250 gram altin kaplamami kullanayim keyfime bakayim mantigni surmektedir
- ems
fftogo
Normal zamanda hukmetme ve tek olma duygusu baskin olan bir cinsin kadinlarin yani boyle biseyi kabul etmeside ilginc
- Reyhan
sarya2 evet okudum,ilginc gercekten.
- cihan celik
aaaa ne kadar genellemeci konusuyor herkes, abicim asik olursun, gozun gormez evli midir evsiz midir. hayatta "illa ki evli olsun" diye aranan bi grup kadin oldugunu sanmiyorum ama yani, bazen olabiliyor iste. kabul etmek istemek, istememek, tercih edilmemek, edilmemek, zart zurt da degil basitce asik oluyorsun yahu. vallaha bakin samimi soyluyorum, hayatta ask kadar kolay lafinizi yediren bi sey yok. o yuzden cok buyuk laflar etmeyin derim.
- deniz
28 evli, m … ozgur, genc ve hayattan zevk alan bayanlarin mesajini bekliyorum
- birfincankahveicin1penny
kendini bir an once kaptirmak isteyen evli erkek dusunmez zaten.
- Kaya Sahin
yes deniz’e katildim.. o zaman soruyu cok eslilige karsi oldugumuzu dusunerek-feede bagimli- sole soralim: evli oldugu halde neden baska kadinlari kendine asik eder evli erkekler..evli erkek..evet..evli..
- morkeci
Secmek her iki taraf istedigi icin oluyor bence. Hatta ilk baslarda erkek sakliyor evli oldugunu. Halbu ki evli erkek ile bekar hemen ayirt edilir. Sonralari da karsilikli faydalan ma soz konusu oldugu icin ikisi de istedikleri zaman kapiyi carpip gidebilecekleri icin tercih ediyorlar birbirlerini. fakat bu iliskilerin sahiplerine baktiginizda hemen hemen ayni profil var sanki. Mesela…
more…
- Punta
kisaca gerzekler de o yuzden … icine istedigin herseyi koy gerzegin ..
- stuck in the sky
morkeci, evet aslinda sorulmasi gereken bence de evli olan icin. neden disarida bir sey ariyor? kadin bekar sonucta, kalkip asik olabilir, ilgi gorunce hosuna gidebilir vs…. ama adam neden buna ihtiyac duyuyor? evliliginde yetmeyen bir sey varsa neden surduruyor? ne zaman kadar boyle gidecek peki?
- deniz
kadinlar itiraf etmekte zorlansa da ne yazik ki onlerinde boyle acimasiz bir gercek var
- birfincankahveicin1penny
kartallar yalniz ucar
hodukler de suruyle yasar….
- ems
fftogo
bir de su neden niye sorulari yok mu olduruyor beni…hala anlamadiniz mi hic bir nedeni yok…sadece sex…arada bir kendine kiyak yapip, gidip tereyagli iskender yemek gibi, bundan baska bi fark yok
- birfincankahveicin1penny
deniz bu tamamen kisinin kendisi ile alakali bana gore. Sadece erkek icin degil evli kadin icin de. Kaldi ki bekarlarin ogrendikleri zaman uzaklasmalari lazim. Esine yar olamamis kisi sana yar olabilir mi nasil kandirmak kendi kendini. Boyleleri hic birseyle mutlu olamazlar. ayrica evde ki kadinin ya da erkegin sucu yoktur. Hic kimse hic kimsenin aklindaki yapmasina engel olamaz cunku.
- Punta
Yoo penny, oylesi de var, oyle olmayani da var. Hicbir iliski birbirinin ayni degil. ama asik olan adamlar da var, evliliklerini bitirenler de ya da senelerce diger kadindan ayrilamayanlar da. Sadece sekstir, sadece cikardir, sadece paradir laflari bana cok toy geliyor acikcasi.
- deniz
Evli genelde kacamak arar . Kadin evli erkegi tercih ederken caresizdir . Yani evli ile ayni niteliklere sahip bekarini bulsa kadin bekari tercih eder suphesiz. Sorun burda iste . Bulamadigindan evli ile yetinmek zorunda oluyor kadin.
- Kaya Sahin
insan niyeti bozuktan sonra disi esek ciksa karsisina aldatir
- birfincankahveicin1penny
fincan manyaklasma lan.
- Kaya Sahin
penny oz bir ozet oldu bence hepsi bundan ibaret
- Punta
fantaaaaziiiii
- beterrr
evliliklerinde sorun oldugu icin disari yonelmeleri daha buyuk bir yalan..erkek tatminsizligi, doyumsuzlugu.. erkeklerin deyimiyle "erkek dogasi" bu.. ‘bekarim gezerim, tozarim ohhh’ bir hayattan evli duzene gecmek koyuyor..hala elde edebiliyor olmanin gururunu yasiyorlar.. hala asik olabiliyorum ve hala kendime asik edebiliyorum yasasin lan die dolasiyorlar.. -evet savas moduma gectim, zililililii-:))
- morkeci
Feed kadinin tercihi ile ilgili ,erkegin tarzi ile degil.
- Kaya Sahin
hepsinin kalibina tukureyim kolay yoldan para icin evli erkekleri seciyorlar bide bekar olan hatun kisi evli olanin parasi bitince seni karina soylerim deyip korkutuyor bekara yapamazlar bunu..
- selver
Disari yonelme var, disari yonelme var. tek gecelik bir sey ise bu evet fantazi, seks, cesit arayisi, macera vs. olabilir. ama adam kalkip asik oluyorsa karsisindaki kadina, o evlilikte catirdamaya onceden baslamis bir seyler oldugu da muhakkak.
- deniz
o zaman bosansin deniz. birde cocugum icin katlaniyorum yalanlari var ki … Durust olsun bitti desin. Kadin ya da erkek herkes kendince cikar pesinde
- Punta
Ask adama sunu yaptirir bunu yaptirir. Oh ne kolay, neden yaptin; "Asiktim cunku anliyor musun, seviyordum onu. Hadi sende bana aci." Hayir ben seni anlamadim, aci ask ne dersen de insani egip bukemez. Saklanmayin acinizin arkasina. sen asik oldun git bir adama ilgini belli et, nasilsa ask her seyin deterjani, adam da asik olursa oh ne ala o da asik ya her turlu suca o da olumlu…
more…
- mat
top kadina atiliyor ben bunu anlamiyorum.. bekar kadin,serbest degil mi arkadasim, bagli oldugu, sadik olmasi gerektigi bilmemne bir iliskisi yok onun..erkek evli sorumluluklari, sevdigi(?), bagli oldugu birisi var..tabii erkegi sorguluyoruz bu durumda..
- morkeci
Tabi bastan pardon ama,kadin kuyruk sallar diye atasozumuz dahi var.
- Kaya Sahin
Bu arada bize ilk elden bilgi, kiz arkadasimin kardesi anlatiyor:"1- Evlilik ciddi bir egitim muessesesi, adam isin okullusu. 2- Hala evli, demek ki basarisi tesaduf degil, bellemis bazi seyleri. 3- Sucluluk duygusu var gizliden, cok daha kolay domine ediliyor. 4- seni firsat olarak goruyor."
- mat
ayyyyy… neyse ben cikiyorum bu feedden, beni sinirlendiriyor boyle genellemeli konusmalar filan, size iyi eglenceler
- deniz
senelerdir evliginden sikayetci, her ay "bosanan" ve bu arada esini aldatan bir arkadasim var.. catirdayan seyler varsa da bunlar sadece aldatma icin bahane oluyor erkek icin, bosanmayi ancak kadin istiyor farkederse..
- morkeci
deniz’in tum dediklerine katiliyorum, tam benim soyleyeceklerimi demis:)
- ozge gurcay
Ya isin sakasi bir yana hayat bu ya ,tercihleri kurala mi bagliyacaksiniz. Hayat yasanir.
- Kaya Sahin
buyuk laflar ve onyargilar diz boyu..hayatta hersey mumkun arkadaslar,bu bahane degil sonuc cumlesidir..
- morkeci
Tabii Kaya, kurallar olmasin pek guzel dedin.
- mat
mat olsun da herkese degil.
- Kaya Sahin
Çunku bazisi kural olmadan ,bazisi da kuralla yasayamaz.
- Kaya Sahin
@morkeci, Hayatta her sey mumkun degildir. siz "kirmizi isikta gecilmez" ile "kirmizi isikta gecilmemelidir" arasindaki farki es geciyorsunuz. Kirmizi isikta gecilmezin cevabi asla "ama kirmizi isikta geciliyor." olamaz. Argumaniniz, yikayiciniz ne olursa olsun kirmizi isikta gecilmez. O sirada telefonla konusuyor olabiliriz, kafamizda baska bir konu olabilir, bes dakika once cocugumuzun dustugunu ogrenmis olabiliriz ama yine de kirmizi isikta gecemeyiz.
- mat
bunun sebebi bir baskasinin hak ihlalidir. Yesilde gecmesi hakkidir o kisinin. ve onun sorunu degildir bizim sebeplerimiz. birakiniz o guvenle gecsin, biz de ama asiktim demeyelim.
- mat
o halde soyle bir karsit soru soralim; neden erkeklerin evlilik disi sekste ilk tercihi dul kadinlar oluyor? sanirim birbirine paralel sevaplari var bu iki sorunun
- birfincankahveicin1penny
mat gecersek de ya oluruz ya agir yara alir yasariz.. herkesin dogrusu kendine.. kimseyle dibine kadar tartisip hayat denen donergenin ona,onun dikte etmeye calistigi seyleri yasatmasini istemem..sevgiler
- morkeci
@Kaya haklisin ama kuralla yasayamayan toplumun icinde kalmayi da seciyorsa buna ne diyecegiz? Kurallari reddetmek o toplumu da dislamayi gerektirir. Mesela komunler kurmak gibi. O takdirde eyvallah, ama punk olursan toplumsal sorun olmaz misin?
- mat
o halde soyle bir karsit soru soralim; neden erkeklerin evlilik disi sekste ilk tercihi dul kadinlar oluyor? sanirim birbirine paralel cevaplari var bu iki sorunun
- birfincankahveicin1penny
Mat iliskilere uzun vadeli ,evlilik disinda, kural getiremezsin. Onda bile ayrilma var ,katoliklerde dahi.Eger yasam enerjin oyle olmasini soylediyse kadin olsun erkek olsun ona uyarsin. En azindan kurallarin genel oldugunu ,cezasini hayatinla veya trafik polisine vereceginle odeyecegini bilirsin.
- Kaya Sahin
@Morkeci, biz olsek degil mesele, karsiya verdigimiz hasardan bahis etmekteyiz. sizin kararlariniz sizi kapsadigi surece haklisiniz efendim. Peki ya o yaya, yesilde gecerken hasar alan kisi? Burada benim dogrum kendime, ondan carptim sana, kusura bakma ama hayat boyledir diyebilir miyiz? Burada asil dikte edis sizin ona carpmaniz ve sonuclarina katlanmak zorunda birakmaniz degil midir? Buna hakkim var zira kendi dogrularim var derseniz anlarim fakat bir insan nasil bunu soyleyebilir?
- mat
@birfincankahveicin1penny, dullar da ucuncu kisi var mi?
- mat
mat, son sozumu soyledim diyorum ama olmuyor.. bak verdigin ornek bile yanli.. kirmizi isikta geceni-kadini- sucluyorsun, diger taraf-erkek- dogru yapiyor oluyor..eger bir yanlis varsa burada her iki tarafinda var..yani orneklemen yanlis.. evli erkek mi kirmizi isikta duruyor da biz kendimizi arabanin uzerine atiyoruz yani..zati cetrefilli konulara imgelemli, simgelemli orneklerle benzestirme yapmayin arkadasim..hey allam.. neyse selametle.. sen dogrusun,ben yanlis..ok..siz cozun
- morkeci
@Morkeci Mat’in yesil isikta hakki ihlal edilen kisisi aldatilan kisi (kadin veya erkek), orda yanlis anlamissin. Kirmizi isikta gecen aldatan erkek ve evli erkekle birlikte olmaya karar veren kadin. bir kisinin hakkini ihlal etmeye kalbini kirmaya rencide etmeye kimsenin hakki yok askmis, kisisel gorusuymus, yok efendim ozgurmus falan bunlarin hicbirisi bahane olamaz.
- Reyhan
@Morkeci tamam, herkesin dogrusu kendine senin ozelinde, pardon. @Diger herkes, Erkegi kadini yok, en azindan benim soylemimde yok. Erkek yapsin kadin ciss degil. Bana da yapildi hic de acimadilar erkegim diye!
Evlilikte, iliskide soz verirsin, duramayacagini hissedersen sozunun ardinda, anlasmayi bitirme hakkin her zaman var. fakat birisi ile aldatirken bunu yapan ask degil, biziz;…
more…
- mat
kardesim kisa cevaplar yazin biraz, okumaya useniyorum
- birfincankahveicin1penny
)
- Reyhan
feed uzerinden talep yaratma diye buna derim ben
- Limbo Limba
yaratan kim?
- cihan celik
siniradam
Eve cikma planlari icerisindeyim, besiktas, sisli, taksim, levent oyle bir duzlem icerisinde cikan, cikacak olan cikmis ta; karni sevmelik ev badisi arayan var mi ? Derli toplu erkek veya bagyan tercihim =)
5 hours ago
-
-
-
FUNdalina, ems, *renklerin icinde and 5 other people liked this
karni sevmelik! evet bu hakkaten oyle bi adam:)
- aylin
12 more comments
hanimis, yok muymus kimse ?
- siniradam
karninin fotografini cekip koy, belki cikar=)
- aylin
like basarim ama ev ark.i kabul etmem seni
- ozztrojen
hih seni isteyen kim
- siniradam
niye ev badisi, soakak badisi olsa olmuyor mu
- Dilayda Desdenova
Yay!
- Omer Enis
yok ben evde sevmelik bir adamim =)
- siniradam
bayan yani olsun lan
cam kenari olsun bi de
- ems
bizim binada var italyan bi abla ev arkadasi ariyor mu sorarim bi daha gorursem.
- Murat Kucukosman
tesaduflere kalmasin is israrci olalim, calalim kapiyi lutfen. hadi muratcim
- siniradam
fak badi
)
- ems
fakli fuklu konusma! aile var!
- Murat Kucukosman
ahah ah beni ne bicim konusmusum nan allam tu benim azima sii.. cak biber sursunler
- ems
Ademoglu
erkek psikolojisi (murthy yapti) – http://www.bobiler.org/monte…
34 minutes ago
Google Reader
-
-
-
Volkan Çelik to Volkan’s feed, Yaratici Beyinler, Social Media Europe
Facebook Gercegi (Istatistik bilgilere gore Facebook gercegi) – http://www.slideshare.net/volkanc…
6 hours ago
Bookmarklet
-
-
-
Burak Budak, Zekai KIRAN, aykut Onen and 10 other people liked this
Facebook global kullanici sayisi 350.000.000 uzerinde, 18.204.960 kullanicisi ile Turkiye 3. ulke.
- Volkan Çelik
9 more comments
Facebook Turkiye 2009 ilk ceyreginde 9.000.000’nun uzerinde kullanici sayisi ile dunya listesinde 5. siradaydi. Facebook Turkiye yaklasik bir yilda %100’un uzerinde bir buyume gostermistir.
- Volkan Çelik
Alexa Turkiye verilerine gore, Google’dan sonra en cok ziyaret edilen 2. site Facebook!
- Volkan Çelik
18.204.960 kullanici sayisi ile kendi basina Istanbul’dan buyuk bir sehir. Bu sehrin; %35.2 bayan, %64.8 erkek.
- Volkan Çelik
Istanbul’dan buyuk olan bu sehrin, yas ortalamasina gore dagilimi; -13 : %1.6, 14–17 : %18.7, 18–24 : %37.0, 25–34 : %28.9, 35–44 : %9.7, 45–54 : %2.9, 55–64 : %0.6, 65+ : %0.6
- Volkan Çelik
Ortalama verilere gore bir kullanici; 130 arkadasa sahip, her ay 8 arkadaslik teklifi gonderiyor, her gun Facebook’da 55 dakika harciyor, her ay 9 icerik icin like butonuna basiyor, her ay Facebook icerikleri uzerinde 25 yorum yapiyor, her ay 2 Facebook sayfasinin hayrani oluyor, her ay Facebook uzerinden 3 etkinlige davetiye aliyor, 12 gruba uye.
- Volkan Çelik
veriler gore bu dunyada neler oluyor? Her gun 35 milyondan fazla kullnici durum guncellemesi yapiyor. Her gun 55 milyon durum guncelleme mesaji gonderiliyor. Her ay 2,5 milyar fotograf yukleniyor. Her hafta 3,5 milyardan fazla icerik paylasiliyor. Her ay 3,5 milyondan fazla etkinlik davetiyesi yaratiliyor. Sitede 1,6 milyon aktif Facebook sayfasi var. Facebook sayfalarinin 5,3 milyardan fazla hayran var.
- Volkan Çelik
Kullanici sayisi en fazla olan 10 Facebook Uygulamasi: 1.FarmVille: 73 Milyon (Turkiye 9 Milyon) 2.birthday Cards: 31 Milyon 3.Café World: 31 Milyon 4.Happy Aquarium: 27 Milyon 5.FishVille: 25 Milyon 6.Mafia Wars: 25 Milyon 7.Causes: 23 Milyon 8.Facebook for iPhone: 21 Milyon 9.Texas HoldEm Poker: 21 Milyon 10.Pet Society: 21 Milyon
- Volkan Çelik
Hayran sayisi en fazla olan, 10 Facebook Sayfasi: 1.Michael Jackson: 10 Milyon 2.Barack Obama: 7 Milyon 3.Facebook: 6 Milyon 4.Mafia Wars: 6 Milyon 5.Vin Diesel: 6 Milyon 6.Texas Hold’em Poker: 5 Milyon 7.Starbucks Coffee Company: 5 Milyon 8.Megan Fox: 4 Milyon 9.R.I.P Michael Jackson (We Miss You): 4 Milyon 10.I SLEEP: 4 Milyon
- Volkan Çelik
Dunyada en cok hayrani bulunan ilk 5 spor takiminin 3’u Turk takimi. 1. Galatasaray (2.447.564 hayran) 2. Fenerbahce ( 1. 975.762 hayran) 3. New York Yankees ( 1. 134.238 hayran) 4. Besiktas ( 900.165 hayran) 5. Juventus Club (721.743 hayran)
- Volkan Çelik
Bu dunya buyuyor!
- Volkan Çelik
Tugce Iskender
Once dusa girmeye useniyorum sonrada cikmak nedir bilmiyorum..
1 hour ago
-
-
-
ergenlik cagina yeni girmis erkek belirtileri
- hanimisdehanimis
Davut Topcan
"Arkadasimin sevgilisi komiser. Gecenlerde ikisi arabada sohbet ederlerken;"
1 hour ago
-
-
-
Mustafa Turan, Mustafa Bastug, ula$ ツ and 6 other people liked this
- ‘Bilmem kac merkez, yolda uc tane or..pu var Tamam’ diye bir telsiz anonsu gelmis.
- Davut Topcan
7 more comments
Erkek arkadasi cok utanmis ve hemen telsize sarilip telsizin diger ucundaki memura;
- Davut Topcan
- ‘Bu ne bicim anons, malum kadin deyin biz anlariz’ diye firca atmis.
- Davut Topcan
On dakika sonra gelen telsiz anonsu ikisini de kahk aha krizine sokmus.
- Davut Topcan
- ‘Komiserim malum kadinlar or..pu degilmis Tamam’
- Davut Topcan
fikra mi bu
- Turk Serpico
haahhaa yarildim
- Sercan Virlan
Fikra olarak duymustum aynen bunu
- Pelin Hazar
hahaha guzelmis
- Mustafa Turan
viranizma
ERKEK ÇORABI – http://www.takasmerkezi.com/…
2 hours ago
TakasMerkezi.com – viranizma…
-
-
-
Warwick
BU GECE saat 3:30 ……………
))))) 52’inci Grammy Odul Toreni yapilacak.Tahminlerimizi yazalim…Yilin Sarkisi?Yilin En iyi Rock Albumu?Yilin En iyi Kadin Pop Sarkicisi?Yilin En iyi Erkek Pop Sarkicisi?Yilin En iyi yeni Sanatcisi?Yilin Albumu?Yilin Kaydi?
Wednesday
-
-
-
Burcu Dogan, ramazan cekic and MrKoray Jr. liked this
Yilin Sarkisi: “Poker Face” – Lady Gaga “Pretty Wings” – Maxwell “Single Ladies (Put A Ring On It)” – Beyonce “Use Somebody” – Kings of Leon “You Belong With Me” – Taylor Swift
- Warwick
61 more comments
Yilin En iyi Rock Albumu: Black Ice – AC/DC Live From Madison Square Garden – Eric Clapton & Steve Winwood 21st Century Breakdown – Green Day Big Whiskey And The Groogrux King – Dave Matthews Band No Line On The Horizon – U2
- Warwick
Yilin En iyi Kadin Pop Sarkicisi: Adele (“Hometown Glory”) Beyonce (“Halo”) Katy Perry (“Hot N Cold”) Pink (“Sober”) Taylor Swift (“You Belong With Me”)
- Warwick
Yilin En iyi Erkek Pop Sarkicisi: John Legend (“This Time”) Maxwell (“Love You”), Jason Mraz (“Make It Mine”), Seal (“If You…”) Stevie Wonder (“All About The Love Again”)
- Warwick
Yilin En iyi yeni Sanatcisi: Zac Brown Band Keri Hilson MGMT Silversun Pickups The Ting Tings
- Warwick
Yilin Albumu: I Am… Sasha Fierce (Beyonce) The E.N.D. (BEP) The Fame (Lady Gaga) Big Whiskey And The Groogrux King (Dave Matthews Band) Fearless (Taylor Swift)
- Warwick
Yilin Kaydi: “Halo” – Beyonce “I Gotta Feeling – The Black Eyed Peas “Use Somebody” – Kings of Leon “Poker Face” – Lady Gaga “You Belong With Me” – Taylor Swift
- Warwick
- Warwick
tesekkurler tahminler icin :p
- Warwick
Bak bir tahmin benden
http://ff.im/cq7rj
- Ebru Atakan
3:30
- Warwick
oo iyi java finaline guzel arka fon olur
- Murat Odemis
:d.))) MURAAAT :d.ppPppP
- Warwick
bence; yilin sarkisi poker face,,en iyi kadin beyonce,en iyi erkek jason mraz in olmasini istiyrm siddetle,yilin lbumu lady gaganin olcak eminim::)) lady gaga bagyan odulleri silip supurcek gibi geliyo
- Warwick
Sirayla Sayiyorum : Poker Face , 21st Century Breakdown, Beyonce, Jason Mraz, The Ting Tings, The Fame, I gotta feeling
- Çagin
hemen hemen ayni dusunuyoruz ben 1 tek rock albumunde kararsiz kaldim
- Warwick
evet o beni de dusundurdu…AC/DC de iyiydi U2 da
- Çagin
bi bakmisiz green day olurmus
- Warwick
ki zaten oyle olur gibime geliyor..son 1-2 yildir Grammy pek genc takiliyor.
- Çagin
gorucez,heyecan var.
- Warwick
sirayla Lady Gaga/Green Day/Katy Perry/Seal/The Ting Tings/Lady Gaga/The Black Eyed Peas biraz duygusal oldu ama benim tahminlerim de bole
- daywalker23
himm baya duygusal olmus:)
- Warwick
Best Rap Song: Run This Town Jay Z Rihanna Kanye
- Fulya
http://twitter.com/arjanwrites saniyesinde yaziyor kazananlari.
- Fulya
izleyemiyor muyuz bu sene
- Çagin
tesekkurler fulya..yok yok cagin izliyoruz tabiki hangi kanaldi ben de unuttum simdi fikrete sordum
- Warwick
Ntv mi Cnbc-e mi acaba
- Çagin
bloomberg. eski kanal 1
- Fulya
lady gaga yine odul sicar kesin. nefret ediyorum salak karidan kafasina kucuk tuple vurasim var
- Jester || Melih
en iyi r&b sarkisi single ladies olmus
- Fulya
ben izleyemiycem sonuclari da burdan yazin bari
- MnoktaOnokta
Lady gaga , byonce, sende bize cok gorev yukluyorsun Warwick:)
- ramazan cekic
fulya tesekkurler bloomberg.
- Warwick
Black Eyed Peas win for Best Music Video for "Boom Boom Pow"
- Fulya
hak ediyo iyi videoydu.sizce
- Warwick
fulya adam kirmizi halida yuruyrm yazdi ya bize hava atio:D
- Warwick
video da koymus ya =)
- Fulya
izlicem
- Warwick
gicik:)
- Warwick
http://twitpic.com/10ru7c ahahaa
- Warwick
walla dalga geciyo
- Warwick
Security wants to take my Blackberry… Gotta stay cool and Twitpic discretely. hahahahahahaha
- Fulya
This Red Carpet FEELS GOOD
- Warwick
Adam Lambert helloymus ben simdi sana bi hello yapicam:D
- Warwick
oraya isinlanmak istiyorum
- Warwick
oha britney surpriz performans yapacakmis.
- Warwick
hadi beee!
- Çagin
dedikodu yayiliyo
- Warwick
Warwick ne dedi kodusu bu ?
- ramazan cekic
britney sarki solicekmis ama kesin degil
- Warwick
daha 1 saat var uykum geliyo
- Warwick
iyi uykular dilerim wa
- ramazan cekic
.
- Warwick
hangi kanaaaallll
- Mirac Basaran
Jason Mraz haketti ve aldi o odulu
)taylor haketmedi ama aldi:)
- Warwick
izleyemeyenler icin bu aksam bloomberg de tekrari var 22:30
- Warwick
pink cosmus, o nasil show oyle.
- Fulya
Taylor’u da amma abarttilar of
- Çagin
harbi topladi o da odulleri.
- Fulya
yilin sarkisi : feysbuk
- siniradam
taylor a gicigim giciikkk:D
- Warwick
Kanye de sevmiyor
- Çagin
hakliiiiiiiii
- Warwick
birge
robert jr downey’in accaip gideri var… dun geceden beri salyalarim durmadi valla… ey kizlar, olgun erkek gormek istiyorsaniz kesin sherlock holmes’e gidin!
6 hours ago
-
-
-
Aslihan Ece(Carpe Diem) and MrKoray Jr. liked this
- ahmetdurmusoglu
3 more comments
adam iyi oyuncudur tabii ki hakkini veriyor:)
- MrKoray Jr.
manitaya da sole bu durumu birge
- Erdal birinci
yanindayken salyalarimi akittim zaten… ayrica ben olgun erkek sevmem, ufuk severim! (ssg gibi ceviririm lafi)
- birge
asasdasdasd
- Erdal birinci
Unluharf Sitesi
Ereksiyon Sorunu Çozuldu!
3 hours ago
Unlu Harf Genel Blog SItesI
-
-
-
Cinsel birlesmeler sirasinda ereksiyon olmanin onemi her erkek icin cok onemlidir. Penis buyutucu urunu sayesinde artik bu sorunlar ortadan kalkti! Ozellikle cinsel partnerini mutlu etmek ve ona doyumsuz dakikalar yasatmak her erkegin hayalidir. fakat bu hayaller bazi sebeplerden dolayi mutlu sonla sonlanmamaktadir. Erkek ereksiyon sorunu cekmekte ve cinsel birlesme olmamaktadir ya da erkegin ereksiyonu kisa surede More >
- Unluharf Sitesi
AKIN KARamaN
Erkek Giyim Aksesuarlari – http://www.uzmantv.com/konu…
3 hours ago
yeni Eklenen Konular – UZMAN…
-
-
-
Social Media:
Volkan Çelik
Turkey : Facebook Gercegi (Istatistik bilgilere gore Facebook gercegi) – http://www.slideshare.net/volkanc…
5 hours ago
Bookmarklet
-
-
-
Serkan Altuntas, Yavuz Altun, Fatih Taskiran and sedef tenim liked this
Facebook global kullanici sayisi 350.000.000 uzerinde, 18.204.960 kullanicisi ile Turkiye 3. ulke.
- Volkan Çelik
9 more comments
Facebook Turkiye 2009 ilk ceyreginde 9.000.000’nun uzerinde kullanici sayisi ile dunya listesinde 5. siradaydi. Facebook Turkiye yaklasik bir yilda %100’un uzerinde bir buyume gostermistir.
- Volkan Çelik
Alexa Turkiye verilerine gore, Google’dan sonra en cok ziyaret edilen 2. site Facebook!
- Volkan Çelik
18.204.960 kullanici sayisi ile kendi basina Istanbul’dan buyuk bir sehir. Bu sehrin; %35.2 bayan, %64.8 erkek.
- Volkan Çelik
Istanbul’dan buyuk olan bu sehrin, yas ortalamasina gore dagilimi; -13 : %1.6, 14–17 : %18.7, 18–24 : %37.0, 25–34 : %28.9, 35–44 : %9.7, 45–54 : %2.9, 55–64 : %0.6, 65+ : %0.6
- Volkan Çelik
Ortalama verilere gore bir kullanici; 130 arkadasa sahip, her ay 8 arkadaslik teklifi gonderiyor, her gun Facebook’da 55 dakika harciyor, her ay 9 icerik icin like butonuna basiyor, her ay Facebook icerikleri uzerinde 25 yorum yapiyor, her ay 2 Facebook sayfasinin hayrani oluyor, her ay Facebook uzerinden 3 etkinlige davetiye aliyor, 12 gruba uye.
- Volkan Çelik
veriler gore bu dunyada neler oluyor? Her gun 35 milyondan fazla kullnici durum guncellemesi yapiyor. Her gun 55 milyon durum guncelleme mesaji gonderiliyor. Her ay 2,5 milyar fotograf yukleniyor. Her hafta 3,5 milyardan fazla icerik paylasiliyor. Her ay 3,5 milyondan fazla etkinlik davetiyesi yaratiliyor. Sitede 1,6 milyon aktif Facebook sayfasi var. Facebook sayfalarinin 5,3 milyardan fazla hayran var.
- Volkan Çelik
Kullanici sayisi en fazla olan 10 Facebook Uygulamasi: 1.FarmVille: 73 Milyon (Turkiye 9 Milyon) 2.birthday Cards: 31 Milyon 3.Café World: 31 Milyon 4.Happy Aquarium: 27 Milyon 5.FishVille: 25 Milyon 6.Mafia Wars: 25 Milyon 7.Causes: 23 Milyon 8.Facebook for iPhone: 21 Milyon 9.Texas HoldEm Poker: 21 Milyon 10.Pet Society: 21 Milyon
- Volkan Çelik
Hayran sayisi en fazla olan, 10 Facebook Sayfasi: 1.Michael Jackson: 10 Milyon 2.Barack Obama: 7 Milyon 3.Facebook: 6 Milyon 4.Mafia Wars: 6 Milyon 5.Vin Diesel: 6 Milyon 6.Texas Hold’em Poker: 5 Milyon 7.Starbucks Coffee Company: 5 Milyon 8.Megan Fox: 4 Milyon 9.R.I.P Michael Jackson (We Miss You): 4 Milyon 10.I SLEEP: 4 Milyon
- Volkan Çelik
Dunyada en cok hayrani bulunan ilk 5 spor takiminin 3’u Turk takimi. 1. Galatasaray (2.447.564 hayran) 2. Fenerbahce ( 1. 975.762 hayran) 3. New York Yankees ( 1. 134.238 hayran) 4. Besiktas ( 900.165 hayran) 5. Juventus Club (721.743 hayran)
- Volkan Çelik
Bu dunya buyuyor!
- Volkan Çelik
Bebekadi
01.02.2010 Gunun kiz ismi: Çigdem:1. Zambakgillerden, turlu renklerde cicek acan, cok yillik, yumrulu bir kir bitkisi. Gunun erkek ismi: Yasin: 1. Kur’an-i Kerim’in 36. suresinin baslangici. Asil manasi bilinmemekle birlikte, "Ey insan, Ey Seyyid" gibi muhtelif anlamlar cikarilmistir.
3 hours ago
-
-
-
alfafelix
erkek psikolojisi / bobiler.org – http://www.bobiler.org/monte…
3 hours ago
-
-
-
viranizma
ERKEK ÇORABI – http://www.takasmerkezi.com/…
3 hours ago
TakasMerkezi.com – viranizma…
-
-
-
viranizma
ERKEK ÇORABI – http://www.takasmerkezi.com/…
3 hours ago
TakasMerkezi.com – viranizma…
-
-
-
enis baruh
bir kizin isteyebilecegi her sey. Bu hediyeyi alan erkek, cok yasar…
sebastian Errazuriz’den geliyor… http://www.meetsebastian.com/english…
October 12
-
-
-
Fima Fractal, oldiesbutuglies and A mean liked this
ayu!
- morkeci
busuru ayi valla bu bana hakaret olur:P
- dolly
heyyyyyyy ben istiyrummm bu ayiciklarii:D
- Axi Disi ®
Murat beser
Herkes benim mutlulugumu istiyor
kendimi melek gibi hissediyorum.
3 hours ago
-
-
-
méhtap, Tugce Ozel and handan liked this
- handan
9 more comments
yahu ne guluyorsun yaa
Çevremdeki butun kiz erkek arkadaslarim artik adam gibi bi hatun bul evlen diyor. Yahu durun bi kafamda bisiler var aaaa
- Murat beser
karsilastigin her bayana potansiyel es gozuyle bakmalisin murat evlenmelisin artik
- handan
Yorma, her bayan once insandir
ve evet potansiyel estir. ama once insan.. Du kafamda biri var olursa olur
- Murat beser
hayirlisi olsun
- handan
Amin
Dua edin anacim benim icin
- Murat beser
))
- handan
boburlenme padisahim senden buyuk allah var diyesim geldi okuyunca
))
- Erdem(YALNIZLIK OKULU)
O razi olmasa buna olmazdi bunlar unutmayalim
- Murat beser
murat keske bide bayan demeseydin simdi tum femiler atlayacak bayan sana benzer diye
))
- Erdem(YALNIZLIK OKULU)
ben bilmez
Yarasi olan gocunur anacim her turlu
- Murat beser
Is Ilanlari:
matmazelange
CENOA SIGORTA personel arayisinda …
3 hours ago
-
-
-
Aranan Nitelikler •Dort yillik Universite veya en az iki yillik bankacilik, borsa ve finans, finans, isletme, maliye, menkul kiymetler ve sermaye piyasasi, muhasebe, para ve sermaye yonetimi, pazarlama ve sigortacilik meslek yuksek okullarindan mezun, •bireysel Emeklilik Araciligi niteliklerini tasiyan, •Tercihen bireysel Emeklilik Araci Lisansina sahip olan, • Insan iliskileri kuvvetli, takim calismasina yatkin, •Satis alaninda kariyer yapmak isteyen, •Askerlik gorevini tamamlamis ya da en az 2 yil tecilli (erkek adaylar icin) • Is Alani:Finansal Danismanlik-bireysel Pazarlama• Organizasyondaki Yeri:Uzman• Çalisma Sekli:tam zamanli• Sehir:Istanbul• Ulke:Turkiyeiletisim: Mail : ozlem.oztanc@cenoasigorta.com.tr Tel : 0212 288 5454 – Gsm :0549 6020034
- matmazelange
sadi tekin
01.02.2010 ortadan ayna goruntulu tarih.. simetrik..
15 hours ago
-
-
-
krsnsk (Fatih), Handan Tepe, aysu Akinci and 6 other people liked this
ayna simetrisi
- Ebru Baranseli
8 more comments
tam evlenecek gunmus ama:)
- Nese
Nese’cigim o gunlerin simetrik olup olmamasi pek onemli olmuyor; erkek dedigin her halukarda unutuyor
- lavveS setA
orasi oyle ama unutana daha fazla cemkirme firsati doguyor bu tip zamanlarda:)
- Nese
Bosveeer.. Çemkireceksin yine kendi canin sikilacak. En iyisi hic evlenmemek. (Yok bunu ben demedim, ruhumu bir sey ele gecirdi)
- lavveS setA
hahahaa siz giderek muppet showdaki huysuz ihtiyarlara benzemeye basliyorsunuz
) oluyorsunuz siz evet..
- sadi tekin
fftogo
Sadi, asure de getirmem bir daha bak, zeytinyagli da. ayagini denk al arkadasim.
- lavveS setA
))) naapalim sadi, boyle ahretlik oluruz biz de:) lavves’cim, babaannem de ayni seyi dedi:) http://ff.im/dEInD
- Nese
cagdas turk kadini. gerci hedeflenen profil bu degildi diye dusunuyorum
- lavveS setA
muhtemelen…
- sadi tekin
kizarkadas
Gogus Kucultturen Erkek Sayisinda Patlama – http://kizarkadas.gen.tr/cinsel-…
4 hours ago
KIZ ARKADAS, bayan arkadas,…
-
-
-
Katre
koltugu cekmek icin erkek kardesin dustan cikmasini beklemek ne gicik bisi be
3 hours ago
-
-
-
muratoykur
PembePembe – http://www.pembepembe.com/
5 hours ago
Bookmarklet
-
-
-
mrtky and Kivanc Aksit liked this
"sevgililer gununde ne alicam lan?" diyen erkekler icin.
- muratoykur
Bookmarklet
17 more comments
uniform fantazisi olan erkekler icin bence
- Çagin
3-4 tanesini kestirdim gozume, super fikir bence
- gcg
gerci biraz kendimize hediye oluyor ama, zaten 14 subat konsepti de cok muhim degil
- gcg
gayet olmus bence, fiyatlar da makul.
- muratoykur
beden secemedim hepsinde standart diyor bir iletisim bakalim elemanlarla
- gcg
sonuna erkekler icin diye eklemeniz, hayal dunyamizi sinirliyor sayin oykur.
- Didop
efendim bunu bir erkek alsa kendine hediye almis oluyor. kadin gidip kendine alacakki o zaman erkege hediye olsun degilmi. hedef kitleyi yanlis berlirlemissin oykur.
- Deniz Ariktekin
evet fantazinin cinsiyeti mi olur bilemedim affedin :/
- muratoykur
huh..alev alev.. ^_^
- mei
didop (: dagittin beni. bence de erkeklere almak lazim bunlardan^_^
- mei
yaniy yaniyy.
- muratoykur
heh di mi seri ya..hep bana hep bana. as2130. tahrip gucu yuksek valla.
- Didop
itfayeci kostumu filan mi erkeklere de
- gcg
Didop
:D:D
- Çagin
guney tabiki de 1.si erkekler icinen makbulu(:
- mei
evet bunun karsit sitesi de olmali, ama simdi erkeklerde bi ymca durumu olmaz mi ?
- muratoykur
yok bahcivan tulumu. yok deve! gibi degil. vallahi. yuzyillardir kadinlarin genlerinde kodlu. tarihte ilk tulum giyen erkegi damizlik yapmislar. icinde gomlek t-shirt olmayacak. tamamdir bu is. ah halivut ah.
- Didop
Didop yaa ahahahaha
- Çagin
KIRMIZI:
ozztrojen
Bazi erkekler hic sevmiyor nedense…
Friday
-
-
-
.Profesyonel Ogrenci and GeneratioN liked this
oje? ruj? isirmak! kirmizi sevmeyen erkek gormedim de ben henuz aklim almiyor o yuzden
- Bahriye
Onur Yuksel to Onur’s feed, Fashion 4 u
Sao Paulo Moda haftasi / Alexandre Herchcovitch’in Sonbahar Kis 2010 erkek kreasyonu
5 hours ago
-
-
-
Turkan, esraonder, seren and 4 other people liked this
Boyle modanin icine tukureyim?
- hwinore
sebep?
- Onur Yuksel
dilan bozyel
√ Grammy: Yilin En iyi Erkek Pop Sarkicisi: ”Make It Mine”, Jason Mraz √
4 hours ago
-
-
-
Selahattin ilhan
Erkek Giyim Aksesuarlari – http://www.uzmantv.com/konu…
5 hours ago
yeni Eklenen Konular – UZMAN…
-
-
-
ramazan cekic
http://haber.gazetevatan.com/haberde…
6 hours ago
-
-
-
Facebook’ta Gazetevatan’in hayrani ol!.. Magazin «Onceki Haber 01.02.2010 Pazartesi 10:19 Grammy sahiplerini buldu Odul toreninde yaptigi sovla herkesi kendine hayran birakan sarkici hala konusuluyor Muzik dunyasinin onemli odulleri arasinda yer alan Grammy odullerinin 52′ncisi, ABD’nin Los Angeles kentindeki Staples Center’de duzenlenen torenle sahiplerini buldu.Odul toreninde sahne alan unlu sarkici Pink, sahne sovuyla herkesi buyuledi. Toplam 10 kategoride Grammy odulune aday gosterilen R&B yildizi Beyonce 6 ayri kategoride odul kazanirken, 8 kategoride odule aday gosterilen Taylor Swift 4 odul alarak geceye damgasini vuran sanatcilar oldu. Grammy odul toreni Foto galeri icin tiklayin Sabah gazetesinin haberine gore, Grammy odulleri arasinda en onemli odul olarak kabul edilen yilin sarkisi odulunu ‘Single Ladies (Put a Ring On It)’ adli parcasiyla kazanan 28 yasindaki Beyonce ayrica yine ayni sarkiyla en iyi R&B sarkisi ve R&B kadin sarkici odullerinin sahibi oldu. Yilin en iyi…
more…
- ramazan cekic
en iyi sarki Beyonce super
- ramazan cekic
FF Riders:
Sonmez Serkan Sogut
Sevil’in yeni CBF 500 ‘une isim ariyoruz. kendisi erkek olup seksi bir isim araniyor
Wednesday
-
-
-
Arapprensi, GokTasi, Osman F. Kucukerdem and 4 other people liked this
cabbar
- N.Onur ATAHAN
iPhone
34 more comments
Ucun abisi olacak ona gore bi isim
- Sevil Mert
fftogo
johhny
- MafiaX
Johhhny Johhnyy gel oglum gibisinden mi
- Sonmez Serkan Sogut
Siyah renkte belki cagrisim yapar
- Sevil Mert
fftogo
o da olur olmadi johhny be good da olur
- MafiaX
wuhuuuuu
- Sinem Co
bilek.
- N.Onur ATAHAN
iPhone
Bobi
- Ozkan Altuner
Antonio , Rikardo veya Ferhenzo aklima nedense italyan isimleri geldi
)
- Arapprensi
Gurcan seksi bir isim dedik
valla Sevil oyle siparis verdi.
- Sonmez Serkan Sogut
tamam iste bende sexi olsun diye italyan ismi yazdim, kadinlar hep oyle sanirlar ya o bakimdan settiydim
)
- Arapprensi
Sasuke olsun adi. Madem Japon… (Sasuke icin bkz: http://images.google.com/images…)
- meric "zalambOdOnt" kara
Naruto karakteri sececeksek, "Gaara" olsun bari
Bkz: http://www.naruto-wallpaper.net/75-gaar…
- Demircan Coskun
black betty
- Zafer Yilmaz
lemmy olsun
- Emre ‘lowrider’ Savas
Evet Sevil bir isim begendinmi
- Sonmez Serkan Sogut
Madem uc uc’un abisi olacak o zaman Top Gun’dan isimler oneriyorum: Maverick, Charlie, Iceman, Stinger veya Viper
- Omer Suner
Maverick guzelmis
- Sonmez Serkan Sogut
Top Gun’da Tom Cruise, Kawasaki kullaniyordu gerci ama olsun
- Omer Suner
Vay benden once ha, hayirli olsun, isim bulduktan sonra delikanlinin kulagina da soyleyin ismi
- Harun Peksen
Hala bulamadim
begenemedim
- Sevil Mert
Riza?
- Omer Suner
Daddy nasil?
- Tolga Ozek
oglusa daddy denir mi
- Sevil Mert
son olsun o zaman hem soyleyince sun mi son mi anlamaz kimse, hem de uzak dogulu san i gibi de olur
- Sinem Co
Icimden geldi "Darth" demek
- Osman F. Kucukerdem
Ahaaaa buldum "Dark Wing Duck", kara kanat ordek
- Sevil Mert
ben geceleri esen terorum
- Sevil Mert
bu super tamam bence super!
- Sinem Co
Green Headed Govel Duck ‘i dusunmezmisiniz efendim :p Yok yok guzel oldu Dark Wing Duck
uzunlugunu saymazsak
- Osman F. Kucukerdem
Bu isimler ruhsata islenebiliyor mu
- Harun Peksen
Hihi isletiyorum ben
- Sevil Mert
duckini bosver dark wing iyi
- Sinem Co
http://www.youtube.com/watch…
- Sinem Co
#DwD
- Sevil Mert
0.07
Erkek
0 .
10marifet: Erkek Çocuklarina Oda Tasarimlari:
Erkek annesi olanlardan gelen istek uzerine iste erkek cocuklari icin harika… http://bit.ly/9rQvrP (expand)
2 minutes
twitterfeed
soundofuniverse: kadin sever, erkek oper.
12 minutes
AKistanbul: Guzel kadinlari gorup aptallasmayan erkek henuz O'nun cekim alaninda degildir
) @akhosgonullu
19 minutes
beyzabatir: eski erkek arkadasiyla dost olmayi deneyenler! hic kasmayin. benden soylemesi..
23 minutes
safakunal: Erkek evlenene kadar eksik bir erkektir ve evlendiginde artik bitmistir. Hahahaha Zsa Zsa Gabor =)))
39 minutes
berkancesur: utancin tavan yaptigi en zarif an topa vurunca ayakkabisi da topla birlikte firlayan erkek mimiklerinde gizlidir.
43 minutes
Echofon
selencanbakan: hangi erkek olan insan varligii magazin coveri icin ustsuz yatakta poz verir.anladik dovmen var da niye diger insanlara aci cektrmk istiyosn
43 minutes
elfgyv: erkek :karicim durumumuz cok kotu yemek yapmayi ogrende ahciyi cikaralim.
kadin: sende sevismeyi ogren bahcivanla soforude cikaririz
hahah
1
zey__nep: 1 kadin 1 erkek diyorum
:) izlenemeyen bolumleri indirip haftasonu izlemeye doydum
:)
1
eralpvardar: "Erkek adamin erkek sevgilisi olur." Polat Alemdar.
1
missscs: eski bir erkek arkadasim var,msn'de online olduktan bir saniye sonra her seferinde "evlensek mi?" diye mesaj atiyor…tatli degil mi?
1
gulfamia: @cerushh cicek bocek insanisin ya kusum ondandir.. bak gozkyuzu erkek bebek odasi gibi
))
2
asgasgsa: kadini sahiplenmek o kadar hakli ki, hem erkek beslemis, hem kadin; iste ben o erkeklerden olmayayim diyorum allah izin verirse bizzat.
2
asgasgsa: babasi da mal, abisi de mal, arkadaslari da mal, yok abi, ilac niyetine, cok erkek olana anal penetrasyon hediye ceki vereceksin, ucretsiz.
2
asgasgsa: "ben kendimi hayalimdeki erkegime saklamak istiyorum, ya o beni boyle isterse", yuh arkadasim, yuh, etme oyle erkegi hayal, baska erkek et.
2
Guzellik Estetik Makyaj